Cari ape?

Saturday, February 14, 2009

surat utk BOSS (cth surat kalau korng dtg keje lmbt).hehe

Kepada Boss......

Saya mohon maaf kerana hari nie saya terlambat lagi datang ke pejabat. Saya tau, termasuk hari nie, saya dah 10 kali lewat ke pejabat.

Sorry Boss....!!!

Saya tau sepatutnya saya masuk pejabat pukul 8:30 pagi. Tapi oleh kerana lewat, saaya terpaksa sampai di pejabat pukul 9:00 atau 10:00 pagi. Tapi percayalah Boss, saya bukan sengaja. Keadaan yang buat saya begini. Saya bangun awal Boss... Pukul 6:00 saya dah siap mandi dan pakai baju. Saya turun dari rumah saya pun awal jugak. Boss pun tahu saya just duduk Ampang, dekat jer.....

Tapi Boss, bila sampai di pertengahan jalan...saya jadi pening Boss. saya percaya kalau Boss sendiri berada ditempat saya, Boss pun mesti sampai lewat jugak ke pejabat. Percaayalah Boss, saya tak bohong. Kalau Boss nak tahu kenapa saya selalu lewat ke pejabat, meh sini, biar saya tunjukkan.......

Yang Benar,

Pekerjamu yang disayangi.......

p/s : harap Boss.....maafkan lah saya....yer....

5 comments:

Anonymous said...

akakaka..
klo cmni mmg kompom btol2 lmbt =D

jimbo said...

klo jln m'sia cmni..
abs la byk eksiden.hehe

kif_0206 said...

anony: haha.tau xpe..
jimbo: penah jmp cmni kt m'sia?hehe

cik tika said...

kah kah kah.
buleh guna surat nih tuk tak mo pegi kls.
muahahaha *gelak nada keji* :P

kif_0206 said...

cik tika: huhu..kejinya..~ ;p