Cari ape?

Wednesday, June 3, 2009

Jom survey KeK !

Birthday aku dah berlalu..
so korg bila lg???
semalam adala sorg member lama anta sms..
dia ucap selamat ari tua..
muahahaha
akhirnya terkena jgk ak.. keh2..
so,untuk birthday kwn semua nnt aku nk bg idea sikit..
buat penggemar kek kalian..
apa lg,pilih la kek mana yang sesuai untuk hari jadi anda!
hehehe
jom survey!



P/S: mana 1 pilihan korg?????? haha

16 comments:

haruan tasek said...

kek tikus tu perasa apa... macam sedap aje

Na Shari said...

Oh, tidak!Birthday tahun ni takmo potong kek la...Nak potong wajik plak...:)

kif_0206 said...

Haruan tasek:
kek tikus tu perisa Vanilla..muahahaha

kif_0206 said...

Na shari:
owh..potong jer kek tikus tu...huhu

kirana said...

Alahai...kalo camni le, Kirana tak nak selebret harijadi. Kirana tangguhkan ke taun depan je! Uweeeekkkk....

Aweyn said...

saya nk kek yg ada kepala atas tu
mesti sedap kalo perisa keju kan.
haha :DD

kif_0206 said...

KIrana:
xelok tngguh2..hehe

kif_0206 said...

Aweyn:
keju sdap ek?
kek yang ada kepala tu kalu perisa vanilla pn ok gak..huhu

lionteen said...

oo..
smlm besday my sis..
xbl pape lg..
so da dpt da nk bl pe..
bl kek yg mn yek..
uweekk..

kif_0206 said...

xpe..plan2 pilih.hehe

-eLyNhere- said...

oit dik!
x selere ah nk mkn kek cani!
tah pape..
wek wekkk!!!

kif_0206 said...

hehe

KyRa CrysTal PinK said...

syg..hehe..
baru ingt nak belanja syg mkn kek secret recepie..
X jd dah..
Ee...yuck..
Cuba la letak gmbr kek yg cantik2..huhu

kif_0206 said...

xnk..yang mcm ney jrg nmpak kt malaysia..hehe

KyRa CrysTal PinK said...

jgn sesekali bagi kyra kek mcm nie tau.. Kalau tak..siap la..hehe

Arra JaSmY said...

eeeuuuuu....takot deh nengok kek nih..ilang selera lor..huhu