Cari ape?

Thursday, June 18, 2009

Kes Pembunuhan BerProfile tinggi

  1. Pembunuhan seorang lelaki yang bergelar "DAtuk"
  2. Polis masih menyiasat kejadian walaupun berlaku sekitar 15 tahun lepas.
  3. Masih belum ada suspek yang ditahan reman sehingga kini.
  4. Polis masih menyiasat bukti jenayah yang ditemui di tempat kejadian berupa sepucuk pistol revolver.
  5. Ketua polis negara masih tidak dapat mengesahkan bukti yang ditemui ada kaitan dengan kes pembunuhan tersebut ekoran tiada cap jari di temui pada senjata api tersebut.
  6. Berikut hasil penemuan pihak polis:










P/s: sesiapa yang mempunyai maklumat lanjut sila tinggalkan mesej anda..ngehehe

10 comments:

enyheartsdiamond said...

ms kejadian tu terjadi..
me br 4 tahun..

sHaH said...

ape dah jadik nih?
huhuhu..

haruan tasek said...

macam betul aje

kif_0206 said...

enyheartsdiamond:
sy umo 7th time tu..hehe


Shah:
masih dlm siasatan..hehe


Haruan tasek:
possible..

lionteen said...

yeke..
xtau pun sal ni..hehe

FdausAmad said...

Gua nak jemput lu makan kenduri kat blog gua.
Ikut baca doa lagi bagus.

Kalo nak follow pun takpa.

Blog gua tu dh tak seimbang,ramai dah berat ke belah punk.

kif_0206 said...

uik,ape cer??

bluehope said...

Pbunuhan??? Tak tau la pulak? Tak penah jumpa ngan pbunuh tu! Soweyyy... tak leh nak tolong!

kirana said...

Biar betol kes nih? Pastu apa jadik??

.:: ApiSBudaKBaiK::. said...

xdapat bace... huhu

Pembunuhan seorang lelaki yang bergelar "DAtuk"
Polis masih menyiasat kejadian walaupun berlaku sekitar 15 tahun lepas.
Masih belum ada suspek yang ditahan reman sehingga kini.
Polis masih menyiasat bukti jenayah yang ditemui di tempat kejadian berupa sepucuk pistol revolver.
Ketua polis negara masih tidak dapat mengesahkan bukti yang ditemui ada kaitan dengan kes pembunuhan tersebut ekoran tiada cap jari di temui pada senjata api tersebut.
Berikut hasil penemuan pihak polis: