Cari ape?

Sunday, August 9, 2009

Di Malaysia

Bila dah tulis mcm kt atas tu ada tak samaph?huhu tapi bila ditulis "Dilarang membuang sampah, denda RM2000" penuh je sampah kat sign board tu.. agak2nya kat malaysia ney semua sign board pasal samaph kena buat mcm kt atas ney bukan mcm kat bawah ney.hehe


Nampak?betul kan?hehe

Kesesakan yang melampau. Mungkin semua lampu hijau..hehe

Peace! hehe beliau dalam perjalan ke tempat kerja

Dah mcm lori hantu,mana pintu?ney cmfrm xada tayar spare.haha

4 comments:

♥chentaMAYA™ said...

owg mlysia~
mmg g2~
hee~

miss GAZA said...

malaysia boleh!
heee
=P

Lala said...

hahahaha....yg badut tu comel..heheheh....mesti jadi perhatian...

kif_0206 said...

chenta: kamu pun sama kot?haha

miss yeaarhhh!! =)

lala: haha.comel kan dia? =)