Posts

Showing posts from 2010

terjun..

Image
P/s: salah landing..hee~

yg tiada di malaysia

Image

0-0

More Happeepill Shows? Go to happeepill.com

sape dia ney eh?hee~

Image
p/s: hahaha kelakar gmbar yg last ney

apabila kucing pun kata tak nak!

Image
P/s: tak nak merokok?haha

coklat yg unik+sedap

Image
P/s: kena booking sblm mkn..

kreatif+unik

Image
p/s: yg tiada di malaysia..hee~

singgah senyum..

Image
P/s: mana 1 ibu yg baik?hehe

amaran buat anjing

Image
P/s: sign board ssuai utk anjing yg berak merata..haha

peristiwa mlm raya

Pejam celik, pejam celik je dah nak raya. Dah lama aku tak balik kampung..Rasanya dah dekat lima tahun sejak aku sambung belajar ke luar negara. Tahun ni, dapat gak aku beraya di kampung, jumpa mak, abah dan adik-adik serta kawan-kawan yang dah lama hilang tanpa khabar berita.

Apa cerita dengan Naim ye ? Dah lama aku tak contact dia. Kalau jumpa mesti dia marah gile kat aku pasal aku tak reti-reti nak hantar surat kat dia. Dulu masa kecik Main sama-sama. Bila dah belajar... lupa kawan ! Raiz senyum sendirian. Terkenang zaman riang kanak-kanaknya bersama Naim.

Bas yang terhenyak-henyak dek jalan yang berlubang terasa bagai membuai sambil melayan kenangan. Mesti semua orang terkejut dengan kepulangannya. Mesti ramai awek kempung menyesal kerana mengejek dia dahulu. Maklumlah dulu Raiz 'nerd' ! Selalu kena buli. Naimlah yang selalu jadi 'bodyguard'nya.

Tapi sejak belajar di luar negara, dia dah berubah. Jadi kacak dan pandai bergaya. Naim juga mesti terlopong me…

apa salah dia?

Image
P/s: pandu melebihi kelajuan kot :-)

suke gambar ney..hee~

Image

diriku ada kamu...

Image
"Tolong sampaikan pada si dia…
Tolong beritahu si dia, aku ada pesanan buatnya..
Tolong beritahu si dia, cinta agung adalah cintaNya..
Tolong beritahu si dia, cinta manusia bakal membuatnya alpa.. Tolong nasihati si dia, jangan menyintaiku lebih dari dia menyintai Yang Maha Esa..
Tolong nasihati si dia,jangan mengingatiku lebih dari dia mengingati Yang Maha Kuasa..
Tolong nasihati si dia, jangan mendoakanku lebih dari dia mendoakan ibu bapanya.. Tolong katakan pada si dia, dahulukan Allah kerana di situ ada syurga..
Tolong katakan pada si dia, dahulukan ibu bapanya kerana di telapak itu syurganya.. Tolong ingatkan si dia, aku terpikat kerana imannya bukan rupa..
Tolong ingatkan si dia, aku lebih cintakan zuhudnya bukan harta..
Tolong ingatkan si dia, aku kasihinya kerana santunnya.. Tolong tegur si dia, bila dia mula mengagungkan cinta manusia..
Tolong tegur si dia, bila dia tenggelam dalam angan-angannya..
Tolong tegur si dia, andai nafsu mengawal fikirannya.. Tolong sedarkan si di…

kami bersamamu

Image
" Ya Allah...KAU tetapkanlah iman saudara2 seagamaku di palestine dan lubnan, KAU semarakkanlah semangat jihad mereka...KAU tiupkanlah kekuatan rohani dan fizikal ke dalam diri mereka..

Ya Allah..bantulah mereka dalam menjalani kehidupan mereka....bantulah mereka dalam memenangi peperangan ini......sesungguhnya ya allah..mereka berjuang demi agama islam, bangsa, negara, dan juga maruah mereka ya allah..

Ya allah..KAU lindungilah anak2 mereka...para wanita mereka...agar selamat..supaya di hati mereka yang bergelar pejuang itu..tiada gentar, tiada risau dan tenang selalu...

Ya allah..KAU pertajamkanlah sasaran peluru mereka.....agar padu menembusi tubuh Yahudi laknat itu....kerana mereka itu cuba untuk merosakkan kebenaran agama mu ya allah.

Amin...........













berakhirnya nyawa seorang musuh Allah...

OpssS...

Image
-


-


-


-


-


-


-


-


-


-





P/s: apa yg tjadi kalau burung tu cuba buat mcm dlm gmbar 1st tu?ngehehe

MOoD: BusY

Image
SOwi...
xdapat nk updateblog...
sgt2 bz...
nantikan update yg tbaru....
CoMIngSOoN....


new proton?

Image
P/s: pergh...kalah toyota carldina.. bila tah nk kuar,xsabar nk booking..ngehehe :P

kartun & tulangnya

Image
P/s: da mcm buat XRay plak..ngehehe