Posts

Showing posts from July, 2009

Funny pictures

Image
3sahabat

Hidangan makanan

nk cek tekanan darah

selesanya tidur

kalau dia bangun?

sungguh berseni ;p

Punca H1N1 hehe

Pelarian

pergh... cool jerk.. ;p

Nyawa- nyawa ikan
penggunaan bath tub bukan hanya untuk manusia sahaja

kesan makan aiskrim

err...

Sarapan bersama




P/s: Tak blh blah tgk gambar yg ke 8 tuh.. kesian giler tgk muka ibu dia.huhu

Telur Ayam

Image
P/s: Hmm.. cantik kan?

Kubur Cinta

Jom kita baca cerpen plak..Asyik tengok gambar jer.haha ney cerpen kedua yg aku nk entrikan kt blog neh. Satu cerpen yg menarik jgk selepas cerpen ini yg pernah aku baca.Jom baca..

Kubur Cinta

Tisya batuk lagi. Dia dah malas nak ke klinik. Dah berbiji pil dia telan, dah berbotol ubat yang melalui kerongkongnya. Biarlah. Tisya tahu nanti dia baik sendiri. Seperti selalu. Doktor cakap antibodi dia lemah. Tisya akur, lalu banyakkan makan sayur dan buah serta pelbagai vitamin. Hasilnya? Tiada. Kadang-kadang Tisya rasa kepalanya berat dan berdenyut sakit tapi bila dia buat pemeriksaan, doctor cakap Tisya ada migrain. Makan ubat dan jauhi kafein dan coklat itu saja. Pun Tisya turutkan.

“Koff… !”

Tisya tersentak. Ada cecair yang keluar bersama batuknya. Tisya memandang tapak tangan. Merah. Tisya lap hidung, Juga berdarah.

“Mama!”

Tisya terasa ingin menangis. Tapi siapa di sisinya sekarang?

*****

“Woi… lajunya, tunggulah…”

Meera termengah-mengah membuntuti langkah Tisya yang pantas. Sesekali Tisya ber…

Ragam kehidupan 2

Image
Mana lg besar?

Ada tetamu datang..

Mana lg comel?

Misi anjing yg menyelamatkan kucing

err..dahaganya.

sama putih


Laparnya..

wallpaper menarik.hehe

err..mana kaki sebelah lg?

Kawan baik..hehe

Persembahan seekor anjing

Kreatif dan menarik

Image