Mana satu ibu yang terbaik?












Comments

ღ Juliet ღ said…
huhu yang gambar ketiga tu, bukan ibu terbaek, tapi ayah terbaek. hehe
Fiq said…
aku sokong juliet... tu gambor singa jantan la bro...
Na Shari said…
Mak aiiihhhh...awat dia buat lagu tu kat anak dia...Nak bagi darah turun kat kpala kot... :)
Anonymous said…
wo!!!!kif, tak semua mak mcm gambar kat bawah tu..maybe mak dia brutal kot..so dia trained anak dia like da brutal one la..hehee..akak suka tegok haiwan2 yang sayangkan anak tu..tapi jgn lupa ada haiwan makan anak juga..just pic kan..ok adik akak..luv ya..
kif_0206 said…
Juliet & Fiq:
xpe,walaupun jantan,tp dia ada sifat2 keibuan.btl?heheh
Anonymous said…
ibu terbek adlh ibuku..
pn.rosita hamzah..
hehehehe
kif_0206 said…
Lionteen:
no komen..hehehe
sha89 said…
wakakakaka!! klaka la...agk2 nye...pic yg last tu..die dh xckup tgn...bnyk bnde kna handle..

tp pic yg lain mmg sweet gilerr :)
miss GAZA said…
smua ibu adalah terbaik..

Popular posts from this blog

DIARI PRU

Masih Bernafas...