"menghadapi hidup ibarat menghabiskan sebiji epal hijau,sekalipun terasa masam dan kelat,tetapi disitu ada kelazatannya"..
www.myseseorang.blogspot.com
adk beradik?! -BUSHAMA
Get link
Facebook
X
Pinterest
Email
Other Apps
nk tergelak pn ade tgk gmbo ni. diorg nmpk cm sibling yg jauh..heheh tp,ade kah bush=obama @ obama= bush dlm pentadbiran nnt. same2 la kite tgk. jgn nk buat zalim lg sudah.!!
Comel xbaby tu?hehe Owh rindunya nk jd baby blik..hehe xsangka 21 thn dah berlalu.. cepatnya masa berlalu.. da tua pn aku rupanya..haha dalam gambar tu umur 4bln Oktober 1987.. (tp lahir 2nd June 1987 ) time tu baru nk mengenal dunia .. Tp Alif, Ba, Ta, pn xtawu lg..hehe bila da masuk umur 22 thn ney terasa tua plak.. mgkn sebab awl thn depan da mula kerja kot.. huh...da mcm2 pnglmn aku tempuhi... mcm mana la 40thn akan datang..huhu Tp bln ney banyak birthday yang ktorg sambut.. sebab tu best bln JUNE coz abg ipar yg 1st , abg ipar yg 2nd , akak yang 1st , akak yang 3rd n aku pn sambut birthday bln ney.. entahla...Akak yang no 2 tu je sesat bln 10 ..haha waa...kalau dapat celebrate sama2 kn best.. tp masing2 sibuk bekerja plak... owh xlpa plak... ada sorg lagi "geng" baru yang akan daftar june ney.. Anak akak yang no2.. anak 1st dia.. sekarang tgh tnggu masa nk keluar tgk dunia..hehe Harap2 dia bersalin esok.. blhla sama birthday dengan dia..haha So,besok 2nd June aku ...
Yg ney baru btul penyelamat..haha Pertarungan yang sengal P/S: Uikh.. tengok gambar ney mcm org giler jadinya,tergelak aku sorang2.mmg xblh belah.haha mmg betul pertarungan yang sengal. Inila gambaran sebenar seekor kucing yang menyelamatkan dunia ketika diserang raksasa.. persoalannya,mana pergi ULTRAMAN???huh.. ;p
Birthday aku dah berlalu .. so korg bila lg??? semalam adala sorg member lama anta sms.. dia ucap selamat ari tua .. muahahaha akhirnya terkena jgk ak.. keh2.. so,untuk birthday kwn semua nnt aku nk bg idea sikit.. buat penggemar kek kalian.. apa lg, pilih la kek mana yang sesuai untuk hari jadi anda! hehehe jom survey ! P/S: mana 1 pilihan korg?????? haha
Comments