Apa YanG penTing????


Telefon! telefon berbunyi!
Telefon! telefon berbunyi
Ada haiwan dalam bahaya
Ada haiwan dalam bahaya disana…

Wonder pets! wonder pets! kami datang
Membantu (anak haiwan) yang kesusahan
kami tak besar dan kami tak kuat
tapi bila bekerjasama semua jadi mudah…
Yayyyyy…wonder pets

Apa yang penting! kerjasama…
Apa yang penting!kerjasama…
semua jadi mudah
yayyyy wonder pets..yayyyyy wonder pets!!


Lirik lagu ney best...hehehe

sesuaila dengan gambar kat atas ..

kucing tu bekerjasama dgn anjing tu nk hlgkn sejuk..

huhu..

menarik kn?

so apa yg penting??????




Kerjasama......hehe

Comments

milimilo said…
peribahasa bagai anjing dengan kucing dah xleh guna dah..huhu
kif_0206 said…
abis tu kt nk pakai peribahasa apa plak? hehe
Indera said…
hahaha.lawak gle gambo.bagus2!!
haruan tasek said…
anjing dan kucing dah moden la nie... boleh berkerjasama hasil selalu nonton wonderpets
kif_0206 said…
Indera..
tula..
apa yg penting???
haha
kif_0206 said…
Tula pasal...
dorg mwarisi genetik bgus.haha
sYahIdA said…
K.E.R.J.A.S.A.M.A =)
e k i n . said…
Haha , Lagu kegemaran sume =)
kif_0206 said…
yup...btul2..hehehe
Pu3 said…
hahaha..
i like!
apa yg penting? KERJASAMA..

wonderpets~
;D
kif_0206 said…
eh..ada haiwan dlm kesusahan.hahaha
Anonymous said…
ape yg pnting?
kerjasame..
hehe
kif_0206 said…
yup... kerjasama..hehehe
yeopPERAK said…
blog yang bagus..tahniah..dan yeop link kan di blog yeop
SweetHani82 said…
hehhehe... anjing tu nak ngorat kucing tu... hehehhe
kif_0206 said…
SweetHani:
itula yang dikatakan "setiap ari mesti ada perubahan".. muahaha
asyik kucing ngn kucing je kn?
hm..abg nie..dh umur 22 thn pun suka tgk lg citer wonderpets..
nnti bleh la masuk geng skali dgn irfan...
kif_0206 said…
xpela syg...
manfaatkan umur yg ada..hehe
irfan suka lori,bkn wonder pets..hehe
SweetHani82 said…
This comment has been removed by the author.

Popular posts from this blog

DIARI PRU

Masih Bernafas...