Cari ape?

Friday, July 3, 2009

Erti sayang seekor Anjing

kawan @ kekasih anjing ney accident

anjing ney mgkn tgh minta pertolongan tp xada yang membantu

mungkin anjing ney sedang menarik rakan @ kekasih dia ke tepi jalan raya

cuba menggerakan kawan dia,tp xada jawapan..



P/s: Anjing pun ada perasaan sehebat ney..

15 comments:

lionteen said...

la..
cian anjing 2..

xde yg tlg kan..
hehe...
haram sei pgg anjing..

Indera said...

huhu sedehnyer..
ptt tolong anjing tu..
tu kira kwajipan tu:-)

enyheartsdiamond said...

omg..
da feelin~
terharu..
cm nk nanges~

kif_0206 said...

Lionteen:
tula..harap kalu lpas ney jd mcm tu adala orang yang menolongnya..

Indera:
Btl2.. kena la tlg kn..
sedangkan ada satu kisah "sorang pelacur msuk syurga sbb beri anjing minum"..

enyheartsdiamond:
feeling?boleh buat drama ney..hehehe

PutraRocker said...

hidup biar berjasa..hohoh

.:Mas Ayu @ Minah Kiwi:. said...

kesian kan anjing tue.. sedih plak tengok dia..kalau saya kat sana...saya tolong tau

http://minahkiwi.blogspot.com/

jangan lupa follow blog minah kiwi..macam2 cerita menarik ada

♥chentaMAYA™ said...

ouh!
tiba2 aku menagis lihat ini!

NieSah said...

manusia sendiri pon ade yg kalah pada anjing...
Allah Maha Kuasa

TokAyah said...

Mas Ayu, kesian-kesian juga tapi jangan lupa kata-kata "seperti melepaskan anjing tersepit"

Siti R said...

yg dok amik2 gamba tu xde yg tolong ke...x berperikemanusiaan langsung! Kesian anjing tu...(sedey ni..huhu..)

haruan tasek said...

satu contoh yang patut di teladani

anonymous said...

aku sangt sedeh tgk ni..

knpa aku tak sedih bila tgk orang..

hu2.. terpikir juga

Sh. Nursyahidah said...

sobs3.kadang2 haiwan ada masanya lebih manusia dari kita.

napa dorang tk tlg anjing tu? mcm dorang just tgk & amik gmbar je.huhuhu.

kif_0206 said...

putra:
yaa!!rock!!hehe

mas ayu:
kesian..

chenta:
='(

niesah:
=)

tokayah:
pepatah tu..

siti:
diorng tolong..tolong amik gmbo.huhu

haruan:
betol3

anonymous:
ha??kamu ni spesis apa sbnrnya..huhu

syahida:
huhuhu.like ur name =)

miss GAZA said...

sedyhla bro..
waaaa!