Cari ape?

Thursday, July 9, 2009

Kisah Mak cik Bedah (usahawan keropok lekor yang berjaya)

MC Bedah: Kjap oii!!..Tunggu Mak Cik kjap..

Pilot : Cepat la.. Lame dah saya tunggu.. Mak cik nak ikut ke tak nak ni?

MC Bedah: Nak ikut la. Tadi mak cik jumpa Mak Limah kejap. Biasa la kalo dah jumpe tu gosip2 la sikit sambil makan keropok lekor.

Pilot : Kita nak pegi mane ni?

MC Bedah: Kan kite nak pegi ambik ikan tuna kat kapal laut dalam yang mak cik beli minggu lepas tu. Sekarang ni mak cik jual keropok lekor buat dari ikan tuna tau.

Pilot : Ooo..Betul2.. Terlupa plak saya. Duk belakang tu jgn lupe pakai seat belt plak. Nanti kalo tak pakai kena saman.

MC Bedah: Whateverrr...



P/s : Semua dialog adalah rekaan semata-mata. Tiada kaitan dgn Mak Cik Bedah atau sesiapa sahaja.hehe

9 comments:

♥chentaMAYA™ said...

hebat mak cik ituh!
hee~

cik lubakpink said...

mak2 zman skang moden..
naek elikopter agi tue..

LALA said...

hahahahahahah.......rock gile makcik bedah!!!hehehe

pu3 balqis said...

wah3...
siap ada pilot eribadi g..
nmpak ja cmtu..
xcanggih2..
;D

kif_0206 said...

chenta:
mmg hebat! =)

cik lubak:
zmn akn dtg naik ape lak ek.

lala:
lallalalala~ ;p

pu3:
uit!canggih laa

lionteen said...

lionteen suke mkn kopok leko..
wah..
leh join bedah ni..
hehe

aisha said...

hikhikhik..mak cik bedah i suspek u!!

anda la mak cik pujaan kite huhu

kelambuharimau said...

bagus makcik ni..camni lah kita nak tengok orang melayu

kif_0206 said...

lion: g jd geng m.cik bedah.sep ckt!
hehe

aisha: pujaan hati?huhu

kelambu: bagus2 =)